Merhabalar kızlar bir ay önce kızım hastalandı iki kere antibiyotik de kullandık iyileşti ama hâlâ öksürüğü devam ediyor özellikle de uyuduğu zaman ne yapabilirim acaba sağlık ocağına götürdüm düzgün birey demedi bazen de hırıltı sesi geliyor göğsünden balgami var sanki sizin bir tavsiyeniz var mıdır acaba