doganinannesi Ayaskubra wewell aldım hiç memnun kalmadım bebevo an-6678 ondan daha uygundu kameralı çok memnunum
gnsdnzkmsl Ayaskubra Weewell WMV812 Dijital tam adı buymuş sadece markasını biliyordum😂Ben çok memnunum bundan😊
Nairobi Philips avent SCD501/00 kullanıyorum çok memnunum. İndirimleri takip edip uygun fiyata almıştım. Tavsiye ederim
Ayaskubra Mehmetaslaninannesi sonradan kameralı olanları almam daha iyimi diye düşündüm kameralı onerebilceginiz varmı
Deletedmom388 Ayaskubra weewell wmv870 çok memnunum. Uzaktan da izleyebiliyorsunuz telden tabletten falan☺️
Yasminadem Ayaskubra biz wewel kırmızı olandan kullanıyoruz hami en ilkellerinden biri olabilir 150-200 lira arasında bi fiyata almıştık iş görüyor sonuçta bebeğin sesini duyunca zaten yanına gidiyorum bize yetiyor
Eloerva Ayaskubra direkt olarak bebek telsizi olarak geçmese de çok kullanışlı olduğunu duyduğum bir kamera var eğer elimde görüntülü bebek kamerası olmasaydı kesin alırdım dediğim bir ürün. Telefonunuzdan görüntülü izleyebiliyormuşsunuz linki bırakıyorum yorumları da okursanız daha yardımcı olur. https://ty.gl/wzkez4s
Ayaskubra Eloerva Eloerva şimdi baktım eşimle çok beğendik cidden yorumlarda çok güzel çok teşekkür ederim bunu alacağız ,😍😍♥️✨ Allah razı olsun 😍 hepinizden