Sltn ağlama ve sinir krizleri dışında çok saldırgan oldum benimde 38 haftada doğum yapmama rağmen 32 haftaya uyumlu prematüre bir kızım dogdu 40 imizi bile yoğun bakımda geçirdik bu süreç bende çok derin yaralar açtı kolestaz diye bir tanı koyuldu karaciğer ve safrasi gelişmemiş tanı koyulana kadar yapılan bütün tahliller bende ayrı bir yara açtı o minik bedenine bir de karaciğer biyopsisi eklenince ben iyice yıkıldım ama tanı son olarak biyopsi de belli oldu kısa sürede akranlarinin boy ve kilosunu yakaladı ben kendimden herşeyden vazgeçip sadece onu iyi etmenin derdine düştüm bana kim ne derse batıyor kimseyi görmek istememeye başladım bu süre zarfında eşimin alkole başladığını öğrendim onunla birleştiremedigimiz büyük bir boşluk oldu temizlik yapmak yemek yemek kendi bakimlarimi bile yapmak gelmiyor içimden evliliğimiz büyük yara aldı evle ilgili problem de yaşadım annem kendime zarar vermemden korktuğunu söyledi bende kızıma sesimi yükseltirken buldum kendimi iki üç gündür sinirlenmeye başladım kızıma sonra ağlama krizleri küçük bebek ne anlar diye bugün psikiyatri den randevu almayı düşünüyorum bazen kızımı alıp ortadan kaybolmayi bazen kendime zarar vermeyi bile geçirdim aklımdan hemen kuran okudum dinledim 😭😭😭