gulaysanu ay boşverim çevreyi, normal olmasaydı kontrolde doktor derdi zaten. Hareketlendikleri için de daha az almaya başlıyorlar.
Başka bebeklerle de kıyaslamayın hepsinin doğum kilosu, mizacı birbirinden farklı.
İlk kızım hep alt sınırda gezdi kilo konusunda, hala aynı. İkinci daha anne karnında kilo olarak ileriydi ve iri doğdu. Aynı şekilde ilk ayda da daha fazla kilo aldı. İkisi de benim kızım ama bambaşkalar.
Biri için aç mı bırakıyorsunuz, bakamıyor musunuz, çok zayıf diyip yenidoğan için de obez yapacaksınız çocuğu diyorlar. Susmazlar…