Kızlar herkese merhaba, 3 kasımda doğum yaptım ve doğum yapar yapmaz bebeğim solunum nedeni ile küveze alındı ilk başlarda solunum sorununun kalpteki delik olmasindan şüphelendi doktorlar bebeğim ameliyat oldu fakat hala solunum sorunu devam ediyor ve entübe. Doktorlar herhangi bir neden bulamıyor her tahlili normal fakat nefesi kendi başına alamıyor bu sorunu yaşayan var mı ? Bebeklerinde solunum sorunu yaşayıp sonradan düzelen oldu mu ? Yada kac gun kuvezde kaldilar