Kızlar öncelikle selamlar herkese, 22 günlük bebeğim var geçen perşembeye kadar kendiliğinden kakasını yapabiliyorken birden bire yapamamaya başladı ne denediysem çare etmedi (zeytin yağı içirdim/poposuna sürdüm/ göbeğine masaj yaptım/ ayaklarıyla hareketler yaptırdım), çocuk titreyerek gözyaşıyla ağlıyor yapamadığı için, iki günün sonunda dayanamadım doktora götürdüm gliserin lig bi fitil verdi ama o günden beri de hala kendi kendine yapamıyor, nolur bi akıl verin bağırsaklarında tembellik yapar mı ilk bebeğim benim çok tecrübesizim 🥺🥺