Deletedmom115 ikizannesi10 Destekle 6. Aydan sonra oturabilir bazıları 5. Ayda başlıyor ben kendi adıma göre yazayım 6. Ayda destekli oturttum.
deletedmom719 ikizannesi10 ben 5.ayda oturtmaya başlamıştım ama çok az 1 2 dakika falan kucağımda sonra 6.ayında yanlarına yastık koyarak yerde oturttum az az. 7.ayında da tamamen desteksiz oturmaya başladı
gozde02 Bende doktora sormuştum 5 aylıkken kendi çok oturmak istiyor oturtsam bir sorun olur mu diye kısa süreli 6 aya kadar oturt rahatsız olursa kendi size belli eder dedi şimdi 6 aylık oldu destekli oturuyor ben 1 aydır destekli ve kucağımda oturtuyorum
ikizannesi10 gozde02 bnmkiler oturmak istiyo cok hoslarina gidiyo 3 ay bitti anca ama tabikide oturtmuom 1 2 dk falan anca
Pcoslubiranne ikizannesi10 kucaginizda oturtabilirsiniz tutarak daha erken zTen şu an oturamazlar yaslanabilirler sadece.yaninda arkasinda destek olursa.Ben 5. Ayda baslamistim çok istekliydi 6 aylikken desteksiz oturabiliyordu
ArasAkbulut Tuba bir zararı yok bunun değil mi? Benim oğlum 4 aylık ama çok oturmak istiyor, 5. aya kadar beklicem ama daha da tutamam 😄
Deletedmom114 5 aylıkken kucağımda hafif oturtmaya başladım canım,bebek kendi gelişimine göre sana sinyaller verir zaten yapmak istediklerini 💁🏻♀️
Tuba ArasAkbulut şuan 13 aylık ve şimdilik bir zararını görmedi. 3 aylıkken oturmak istiyordu bile, doktora söylediydim kucağında oturtabilirsin demişti omuz altından tutarak. 5 aylıkkende destekli oturtabilirsin demişti😁
Burcu35 ikizannesi10 Çocuk doktorumuz 4 aylıkken kucağa 5 aylıkken kısa süreli destekli oturtma 6 aylıkken destekli oturtma demişti bize
tubaelif ikizannesi10 5.aydan sonra kendini belli eder ben 5.5 aylıkken oturttu istemedi huzursuz oldu bıraktım bir kaç gün ara ile denedim 6 aylıkken etrafına yastık koydum kendi istedi. 6.5 aylıkken desteksiz oturmaya başladı. Yani bebek kendini belli ediyor canım hazır değilse tepki verir
Aryaronya93 3 aylıkken kucağımda oturttum ikizlerimi 5 aylıkken yanlarına yastık bırakarak destekledim 6 ayda ikiside desteksiz oturdu. Şusn 7 aylıklar desteksiz oturup oyun oynuyolar. İyikine erkn oturtmuşum 🥰
Aryaronya93 HamideMuhittin yok ama 5 dkkadan fazla oturtmadım. Sadece alışsın die biraz çünkü ikiz oldukları için biraz erken oturma gereksinimi duydum 🤗
DogaLina ikizannesi10 bebegim dogdugunda kalçasında sorun oldugu söylenmişti meğersem yanlışmış çom şükür 🙏 ama bu arada ortapedi doktorlarını cok gezdik ve hepsi bebeklerin 6. Ayda pturmaya başlayabileceğini söylediler. 6.aydan önce oturtmaya calısma demişlerdi.