Deletedmom2987 merhaba.bugun evolvia rp1 mamaya başladık neocate mamayi reddetmeye başlamıştı bebegim.fakat raporumuz hala neocate. Evolvia yi deneme amaçlı 1 adet aldık eczaneden. 3 kez oldu veriyorum.almadan önce sizin yorumunuza rastlamıştım belkide psikolojik etkisinde kaldim bilmiyorum🙈 ama en son verdiğimden sonra 2,3 kez öksürdugunu duydum bebegimin.acaba dedim mama etkisiyle mi. Simdi mamadan memnun kalırsak rapor değişecek o nedenle en küçük belirtiyi bile değerlendirmeye çalışıyorum. Sizin öksürük sorununuz devam etti mi? Mamayi kullanmaya devam ediyor musunuz