Mbugra Evet arkadaşlar geldi çattı o an ocakta iki yaş oluyoruz Aralık başı gibi bıraktırmayı düşünüyorum ama korkuyorum yavrum çok düşkün travma yapmadan nasıl yaparım ben bu işi yardımlarınıza ihtiyacım var siz neler yaptınız başarılı oldunuz?1
Mbugra emotion1234 yeni bakabildim kusura bakmayın çok çok şükür bıraktık bi an yapamayacağız sanmıştım sabır taşı bize olmadı bemde kıyıpta o iğrenç şeyi daha fazla süremedim en sonunda konuşarak biberonla süt vererek memeyi gösterip annecim be’ olmuş meme falan diyerek anlattım bi zaman ağlama krizleri yaşadık ve ben pes ederek verdim öyle öyle azalta azalta oda ikna oldu en sonunda anne meme be’ falan dedi baya bi süre biberonla süt verdim şimdi çoğu zaman onuda istemiyor