deebg hiç güvenmeyin riskli o yükselenler. Geçmişte böyle yükselip sonra da dibi gören hisseler yüzünden çok zarar etmiş tanıdıklarım var. Bir dönem ben de girdim borsaya, daha temkinli hisselerden aldım ama altına yönelseydim daha iyi birikim yapardım ki borsayı bir kenara bırakıp altına yöneliyorum ben de.
Yalnız altını da hisse senedi mi deniyor sertifika mı deniyor emin değilim o şekilde alıyorum. Fiziki altın da benlik değil kaybediyorum😂
Eğer her ay bir miktar düzenli yatırırım yıllarca da dokunmam derseniz bes de düşünebilirsiniz. Beste de fonları hisse senedi/altın şeklinde ayarlayabilirsiniz ikisini de yapmış olursunuz.