bsygt sadece ekran değil tabiki. O da bir etken. O yaşlarda oğlumda vuruyordu. YouTube dan bi video izlemiştim. Vurduğu zaman ellerini tutun sıkıca sonra gözlerine bakarak vurmaması gerektiğini söyleyin diyordu. Bizde işe yaramıştı. Bi de açık hava iyi geliyor çocuklara. Eğer sürekli evin içinde apartman hayatı yaşıyorsa evde çocuk sıkıntıdan böyle şeyler yapabiliyor. Yoksa çocuk neden vursun hırçınlaşsın. Evde de bi örnek yoksa bu konularda. Bi de çok tepki veriyor musunuz bilmiyorum ama tepkisiz kalın.