Gokce320 Benim iki çocuğum da tam anlattığınız gibi.. Ben çareyi doğada buldum. Eve arabayla 10-15 dakika uzakta orman var. Orda eğimli arazilerde yürüyoruz, agaç böcek çiçek inceliyoruz. 2 yaşında gık demeden 3km yol yürürdü, eve gelince ben 10.000 adım atmış olurdum.
Ekran vermedim hiç, yazın her gün denizde kışın da her gün dışarıda en az 2-3 saat zaman geçirerek zapt edebildim.
Şimdi 5 yaşında oldu yeni. 5-6 saat kreşte, ordan alınca eve geliyoruz. Akşam yemeği yeyip tekrar dışarı çıkıyoruz. Bakkala yürüyoruz, parkta takılıyoruz. Haftada 2 gün yüzmeye 1 gün futbola gidiyor. Sokakta büyütüyorum gibi bir şey😄