haticenur357 merhaba anneler beni 5yasinda oğlum var sürekli okauryo hıc kesilmiyor .öksürük doktor götürdüm iki kere ilaç verdi yine faydası olmadı ne yapmam gerek bilmiyorum ayağın altına vazalin sürdüm olmadı soğan koydum olmadı ne yapmam gerek acil tavsiye verir misnim
Lolik haticenur357 öksürük , boğaz ağrısı gibi semptomlarda udi hindi yağı kullanıyorum. Hem göğsüne-sırtına sürüyorum hem içiriyorum.
Dygosmn1 haticenur357 6 yaşında benimkisi . Burnu u serumla temizliyorum . Udim damlatiyorum 1 ck udim içiyorum sırtına sürüyorum Çörek otu yağı iciriyorum Ravlanin flumix ıhlamur balı karışımını veriyorum . Soğuk buhar veriyoruz . Yani direniyoruz bakalım nasıl olcak ama en azından ayakta atlatiyoruz
ikiierkekkannesii haticenur357 valla benim oglum yiyordu zorlada olsa dün aksâm yine verdim hemen kesiyor yoksa bebegi uyandiracak seviyede oksuruyor😪
bestber doktoranneninblogunda görmüstüm ravla kids flumix var baharatlı bal karısımı anında geciriyo öksürügümüzü cok memnunum
prensvemom Doğal bir şurup var 1,5 yaşında ki bebeğime kullanıyorum ballı karışım etkisini ve faydasını görmüştüm ben, Grintuss araştırın isterseniz çok geçmiş olsun ❤️🩹
sucukluyumurtaaa Naptınız geçti mi benim de 2 yaş bee 2 haftadır bakgamlı öksürük ila da geçirmiyo buhar da
Eftelya111 haticenur357 geçmiş olsun alerjik bişey değilse tereyağında pekmez eritip verin sabah akşam birkaç tatlı kaşığı çok etkili yiyebileceği sıcaklıkta olsun
haticenur357 Eftelya111 bilmiyorum 1 aydır geçmedi şimdi doktor bir toza baslati o daha kotu yaptı sesi kısıldı öksürük arti
Eftelya111 haticenur357 yani ilaç genelde daha çok arttırıyor diye biliyorum geçmiş olsun söylediğimi takviye olarak yapabilirsiniz pekmez ve tereyağı sonuçta bi zararı olmaz
kokum haticenur357 Bisolnatur şurup eczaneden alabilirsiniz sanırım yazmıyorlar oğluma çok iyi geldi çok geçmiş olsun şifa olsun inşallah tabi zencefil bal limon ılık su karışımı da işe yarar
kokum kokum Birde kozalak şurubu olabilir bu üçlü den biri geçirir eger geçmez ise alerji testi yaptırın