Bu aralar memeye aldığımda eskisi kadar iştahlı emmiyor ya da başta biraz emiyor sonra oyuna çeviriyor, bazen de uyuyor hatta. Acaba acıkmıyor mu diye düşünüyorum. Sizde de bu haftalarda böyle bir durum oluştu mu? Çişi ve kakası da iyi durumda aslında. Ama ben emmiyor acaba aç mı diye çok olmasa da bazen mama da veriyorum.