Tam 1 ay önce 30 aylık kızımla tuvalet eğitimine başladık . İlk 18 gün çok fenaydı 🤦 bir ara hiç oturmak istemedi bir ara sadece lazimligi kabul etti bir ara aşırı korktu tuvaleti gelince ağladı kaçtı . Bu süreçte ben hep oyunlar kitaplar alıştırmaya çalışmaya devam ettim . Lazimliga alışmisti ben klozete nasıl alistiririm derken bir gün anne klozete yapıcam dedi ve dünyalar benim oldu😂 Sonra klozetle devam ettik kaçırmalar azaldı ve artık çok şükür çok nadir oluyor kacirmasi .. Benzer durumda olan varsa umudunuzu kaybetmeyin ama şöyle bir dip not var çocuğunuzun hazır olduğundan eminseniz ben hazır oldugundan emindim