arkadaşlar üç 3:30 yaşında çocuğu olanlara sorun var gün içinde rutinleriniz neler kaç saat oyun oynayabiliyorsunuz ya da etkinlik yapabiliyorsunuz çok merak ediyorum biz onda uyanıyoruz 11 kahvaltı 2 saat evin içinde vakit geçirmece bir de kreşe gidiyor beşe kadar kreşte 5:30′da eve geliyoruz yemek üst baş değişimi bazen duş 1 saat 1,5 saat oyun bazen etkinlik yapmak istemiyor sadece oyun oynuyoruz bazen etkinlik oyun karışık bazı günler hiç enerjim olmuyor açıkçası oyun oynamıyorum bazı günler yarım saat 1 saat çizgi film izliyor bizim böyle ama yine de acaba az mı oyun oynuyorum diye düşünüyorum bir de okulda çok uyumlu etkinliklere katılım gösteriyor ama evde etkinlikten ziyade hep oyun oynamak istiyor sizinkiler de böyle mi