Kızlar oğlum için cimnastik araştırması yapıyorum oyun grubuna geçen yıl çok gittik o yüzden bu sene spora yönlendirmek istiyorum enerjisi o kadar yüksek ki evde düz duvara tırmanıyor okula da göndermek istemiyorum çalışmıyorum çünkü
Biraz denemek derslerine katıldık çevremizde ki ama fiyatlar o kadar uçuk ki yada bana mı öyle geliyor bir spor kulübüne kayıt olmak istedik 8 bin tl dediler 2 bin forma ücretiymiş 😒Allah aşkına bu yaştaki çocuk tribüne mi çıkacak bu nedir diyemedim döndüm birde hafta iki gün bir saat
Diğer yerler de ortalama 7 bin 6 bin değişiyor 9 a bile var götürsem ayrı dert götürmesem ayrı tek maaşla geçiniyoruz yani bilmiyorum bana mı öyle geliyor ne kadar pahalı siz ne düşünürsünüz bu konularda verirmisinlz yoksa gereksiz mi gelir