barlasfunda Arkadaşlar bebeğim uyurken mama hazırladım hazır uykusu bölünmesin vereyim daha uzun yyusun diye ama hiç almadı ağzına mamada ıstılmazmış yapay zekaya sorduğumda sizlerin başına da geldimi direk dökdünüz mü mamayı mamayı
etuerk barlasfunda evet ısıtılan mama tekrar ısıtılmaz ağız sürdüyse yarım saat içinde tüketmesi gerekir yoksa dökülür öyle çok ama döktük bacım daha sen de çok dökersin
aslananne27 barlasfunda ooooo kaç mama döktüm öyle daha bugün döktüm 😂😂😂içmiyorsa dök bekletme hem Bebek uyurken neden mama verıyorsun ki bogulma tehlikesi var kendinde değil uyuyor çünkü yaptığınız yanlış
barlasfunda aslananne27 sana yanlış mı diye sormadım ben sadece bir soru sordum başka bişeye yorum yapma boğulma tehlikesi varsa sen yapmazsın akıl verme o yüzden yanlış mı doğru mu diye sormadım sorums cevap vermek istiyorsan verirsin vermek istemiyorsan başka bir şeye muhalefet olma.
dmtsmnmrlp barlasfunda hiç içilmemiş mama 24 saat dolapta durur filan diyolar ama hiç riske atmadım ben direkt döküyordum
aslananne27 barlasfunda baya bi dolmussunuz siz sjsjsjsjjsj yorumum da bişi yok sadece insanı bi uyarma uykudayken mama verme dedim bu sert çıkışma nedir zorla mı alacam mamayı elinden ister ver ister verme benim ki bi uyarı
aselkussum barlasfunda vala hiç o toplara girmeye cesaret edemedim ben yarım saat içinde içti içti icmezse direk döküyorum hadi Max 45 dk olsun ki genelde icmiyo dokuyorum
suheyla92 barlasfunda 2 3 saat içinde içmezse dökün ben oyle yaparim hep. 45 dk vs biraz abartı geliyor bana ne olabilir ki agzi kapali oda sıcaklığında anne sutu bile 4 saat duruyor.
3kedili2bebekli barlasfunda icmediyse 2 saat oda sıcaklığı eğer yudum aldıysa yarım saat içinde dokulmeli tekrar ısıtmak yok ama oda sıcaklığında verebilirsiniz 2 saat içinde yinede açıp kokusuna bakın tabi ki 22 derecede oda sıcaklığı 24 derecede oda sıcaklığı çünkü yani bozuluyor mu diye bir bakin
[silindi] barlasfunda mamanın bekleme süresi maksimum 1 saatmiş. Ben bekletmeden direkt döküyorum içmediğinde
Mammamiaa_ barlasfunda 5 kutu mama dökmüşümdür ( aylar süren red yüzünden) ama hiç ısıtıp vermedim. Yarım saat içinde içtiyse okey yoksa çöp.
catperson barlasfunda ağzına değmeyen mamayı iki saat sonra döküyorum ben. Kutuda da yazıyor ne kadar süre bekleyebileceği. Ağzına değerse bir saatten sonra dökülmeli. Benim çocuğumun mamayı içmesi bile çok uzun sürüyor bazen, biberon çocuğun ağzında uyuyakalmışlığımız var🫠