1,5 ve 5,5 yaşlarında oğullarım var. İkisi arasında mekik dokuyorum. Küçüğü abisiyle ilgilenmeme müsade etmiyor aşırı hareketli. Böyle olunca da kendimi kötü hissediyorum. Büyük oğlum telefon televizyon ilgiisni çekiyor onunla oyun oynayamıyorum ki ne yapsın başka çaresi kalmıyor sıkılıyor. Küçüğü boyama vs hiçbir şey yapmaya müsade etmiyor AB’sinin burnundan getiriyor. İçimde yaşadığım sıkıntılar streslerde ayrı tabi. O kadar çok yoruldum ki. Kafam kaldırmıyor. Güçlü durmaya çalışıyorum ama içimde fırtınalar kopuyor.