Kuzey-41 Hayır bebelac gold işte 🙄
Bilmiyorum valla bana öyle geldi tadıı herkesin damak zevki ayrı oluyor amaa aptamil ona göre daha tatlıı gibi.. Rengide biraz sarıydıı biberon hep mahvoldu hattaa yağlı gibi bişey bilemiyorum benim içim rahat etmemişti zaten oğlumda yarısını bile içemedi bende değiştirdim hemen geriii ☺️☺️ Tabi her bebek farklıı bunun çözümüde ikisindende azıcık alıp deniycek hangisini seviyor yiyor diye yapacak birşey yok☺️