Arkadaşlar merhaba
Ben 1.5 aylık bir anneyim. Doğumdan bu yana süt yapması için söylenen şeyleri yemeye mzen gösteriyorum (hurma, kuru incir, çiğ badem tatlı vs.) bebeğim emiyor. 4 saatte bir mememde 60cc süt oluyor ( zaman zaman sağım makinası ve elle sağım yaparak ölçüyorum.) daha üstüne çıkmadı. Daha kısa zaman dilimlerinde emzirdiğimde oluyor (bazen 2 bazen 3 bazen 4 saatte bir emzirdiğim oluyor) kısacası okadar şey tüketmeme rağmen herkesin bahsettiği gibi öyle mememden süt taşmıyor sütyenim kıyafetim ıslanmıyor. Benimle aynı durumda olan var mı? ( tartımlarda kilo alımı normal çıkıyor. Doktor mamaya gerek yok tercihen verebilirsin diyor)