Kızlar 45 günlükken açık kalp amelyati olduk yani VSD kapama hamd olsun ki kalple alakalı sorun yok . Ama ek gıdaya geçtiğimizde beri dokunmama yutmama çiğneme sıfır yani kusma var mide baktırdım ileri seviye reflü dedi snasimiza bizi araştırmadki yutma bolumune sevk etti . Bugün burnundan kamerayle boğazına kadar baktılar hamd olsun sorun yok dediler haftada iki kere araştırmada yutma çiğneme seansları alicak ben desteklemek amacıyla da ergoterapistten haftada iki seansda ordan alicam . Yeterki öğrensin . Sizce ogrenirmi . Yumuşak şeylerden tiksiniyor . Misal muz köpük karpuz kavun bu tarz şeyleri sevmiyor yeni yeni cips cigneyip yutmaya başladı . Arka dişlerimiz tam çıkmadı . Sizce ogrenirmi