annebebeekk her bebekte farkli oluyo canim. Ozel asilarini ben de yaptirdim tum dozlari bitti menenjitte rotada. Ama bizde asi yapmadi devlet asilari da ates yapmadi. Umarim hic de yapmaz. 2. Ay asisi bizde halsizlik ve uyku hali yapti sadexe. O gun hatta korktum normal mi acaba diye saglik ocagini aramistim ama nkrmalmis baska da yan etki oldugunu hatirlamiuorum