nilsara Hanımlar merhaba 10.5 aylık bebeğim var kulağında kızarıklık car diye dün doktor antibiyotik verdi birde aferin zero şurup kullanıyorum ama bebeğim çok öksürüyor doğal olarak ne yapabilirim rahatlaması için uykusundan öksürerek uyanıyor ağlıyor
deniz255 nilsara kulak enfeksiyonu yatış pozisyonunda öksürük yapıyor maalesef. 2-3 güne etki gösterir başka yapacak hiçbir şey yok maalesef. Geçmiş olsun
cilekli_soda nilsara geçmiş olsun benim bebeğimdede kusma şikayetiyle gittik bebeğe boğazına ciğerlerine baktıkar enfeksiyon dediler o da öksürüyor balgam var ellerinide kulaklarına götürüyor ama 8 aylık acaba bizdede kulak enfeksiyonu mu var sizin bebeğinizde yapıyor mu öyle gece uykulu uyanık ağlayarak ellerini kulaklarına götürüyor
nilsara deniz255 evet maalesef gece sabahı sabah ettik çok öksürüyor ve uyuyamıyor inşallah bir an önce etki gösterirde düzelir
nilsara cilekli_soda sizede çok geçmiş olsun canım hayır kızım hiç kulağına elletmiyor kendide ellemeye çalşıtığında hemen elini geri çekiyor