Merhaba bebeğim 16 aylık zorlamasam hiç yemek yemiyor her öğünde mutlaka zorla yediriyorum ister istemez sinirleniyorum çünkü sevmese başka yemek deniyorum her öğünde zorla ağzıma verince de çıkarıyor ister istemez sinirlenip bağrıyorum bu durumada sonradan çok üzülüyorum oda çok ağlıyor bağroyor yemek esnasında her şeyi denedim aç bırakmayı doktor önerisiyle çinko kullanımını iştah açıcı birkaç yiyeceği ama fayda etmedi bir öneriniz var mı lütfen söyleyin