Kizlar merhaba🌸 1 aralikta bebegimin 2.ay verem asisi var, verem asisi ates ya da huysuzluk yapiyor mu? Nasil yan etkileri oluyor? Bir de haftalardir bakiyorum ve yasadigim sehirde yalnizca o gune göz kontrolu bulabildim bebegim icin. Sizce ayni gun sabahtan verem asisi, oglen 2de goz kontrolu bebegi cok yorar mi ya da goz muayenesini zorlastirir mi olumsuz etkiler mi