Deletedmom_985 bebegim 4,5 aylik ayina uygun patikli pijama giydiriyorum fakat gelisimi icin patiksiz corapsiz pijama giydirmek istiyorum ama hep coraplarini cikariyor en fazla 5 dk ayaginda duruyor coraplar sonra ayaklar buz kesiyor buna var mi cozumu olan
suheyla92 Deletedmom_985 gelişimiyle patigin ne alakası var 😅 patikli tulum altina ya da uzerine corap giydiriyodum ben tek patik ısıtmıyor bol olduğu icin çorapla da bacaklari aciliyor
mamabear_ Deletedmom_985 gelisimi icin patiksiz corapsiz İlk defa duydum bunu. Kızım ufakken çoğu altı patikliydi gelişiminde de her şeyi zamanında bazı şeyleri erken bile yaptı
KendiEvimdeDeplasmandayim Deletedmom_985 patiksizi duymadım ben hiç kan akışını engellediği için çorapsız uyutun derler patikli tulumlar sıkmadığı için kan akışını da engellemiyor.
Deletedmom_985 suheyla92 alakasi su canim bacaklar surekli hareket halinde oldugu icin patikli pantolonlar bacak hareketini kisitlayabiliyor doktorlar onermiyor