Ya bu çocukların nasıl üstünü örterek uyutucaz benimkinde (2 yaş)incecik bi yorgan var yani varla yok arası onun içinde dönücem diye uğraşıyor aslında rahatlıkla hareket eder ama dönemiyor dönemeyincede etrafına doluyor başlıyor ağlamaya bizim annemiz bizi bizden ağır yün yorganın içine koyarmış dönme hareket etme nerde mis gibi yatarmışız hiçde kıpırdamadan bu örtüye yorgana nasıl alıştırıcaz bu bebeleri varmı benimki üstünü örttürür diyen varsa bi çözümü söyleyin bacım allah aşkına napıcaz uyku tulumu muflon pijama falan giydiriyorum ama yinede gece 2 gibi serin oluyor bakıyorum o da üşüyor daha kalınını da giymek istemiyor kaldım öyle