Merhaba hanımlar bebeğim 2 buçuk aylık kız. Kilosu 5400. Gündüzleri sürekli emiyor kolumdan düşmüyor. Gece de uyuyor ama yanımda. Çok az oyalanıyor. İletişimi gelişimi çok iyi şükür. Ben iyi değilim ev hayatım ve sosyal hayatım yok. Kendime bakamıyorum. İş yapamıyorum 9 yaşındaki diğer çocuğumla bile ilgilenemiyorum.Kucağımda sürekli. Memede olmadığı zaman ağlıyor yatağa koysam uyanıyor. Ama kucağımda 2 saat deliksiz uyuyor. İlk 40 ina kadar ara ara günde toplam 60 cc mama verdim sarılıktan dolayı. Sarılık geçince bıraktım. Doymuyor desem kilosu iyi bez sayısı güzel. Anlıyorum yeni doğan anne kokusu istiyor ama hiç mi uyumaz hiç mi oyalanmaz. İlk kızımda yaşamadım hiç böyle. Emziğe de alıştıramadım ben emzik oldum sanırım. Ne yapacağımı şaşırdım. Nefes alabilecek miyim