Kızlar kızım 5.5 aylıkken alttan 2 dış çıkardı 7 ay 10 günlük hala yok ve öksürmeye başladı daha yemi antibiyotik kullandık 2 hafta olmuştu iyleseli dış çıkarırken sizin bebeklerdede öksürük burun akıntısı gibi setler oldumu bu arada emmesi azaldı beni ek gidaya isdemio kitlio agzini