Papatya5801 büyük ihtimalle bulaşıcılık geçmez, yerinizde olsam o çocuk geliyorsa birkaç gün yollamam. (Bu arada iyi ki ara tatile denk gelmiş hastalığı)Öğretmen olarak en çok zorlandığım konu bu her sene hortlayan bir hastalık ve inadına okula gönderen veliler 😳
Bu sene bir velim inatla gönderdi el ayak değil doktora gittim nasıl almazsınız çocuğumu diye. 2 yaşındaki oğlum dahil sırayla herkese geçti. Oğlumun tüm tırnakları döküldü aylar geçmesine rağmen tam düzelemedi.