mbabygirlm Kızlar kızım 4 gündür sadece akşamları hasta oluyor. Sabahları iyi olduğu için 3 saatlik kreşe gidiyor. Akşam 7 gibi ateşleniyor niye böyle oluyor
asya358_ mbabygirlm bu tamda ateş sayılmıyor kuzum, vücut ısısı yüksek yani. Enfeksiyon falan vardır belki idrar yollarında, ondan ısınıyor dur elleri ayakları vücudu. Çocuk doktoruna götürmeni öneririm bi
muallimehanimmmmmm mbabygirlm çocuğunuz nasıl bir doktora götürün bence beta enfeksiyonu oluyor çocuklarda Boğaz kısmı beyaz oluyor antibiyotik kullanması gerekebilir kendiliğinden geçmiyor