nesizade05 Riskli gözüküyor ama tek başına bu bir sonuç göstermez bence .ense kalınlığı normal . Burun kemiğine baktırdınız mı ? En güzeli aslında NIPT yaptırmanız daha kesim sonuç alırsınız 🌸
mirayaa Benimde bu sekilde riskli cıkmıştı amniyosentez yaptırdım temiz cıktı kızım kucagımda simdi cok sükür ki bu sadece istatiksel bi değer 198 de 1 cıkmış sizinki benim 83 de 1 di