Kızlar yoruldum. Bebeğim doğduğunda sezeryan doğum yaptım biberon vermek zorunda kaldık mama için sonra meme reddi oldu. Bende yaklaşık 2 ay belki daha fazla 2 saatte bir süt sağmaya başladım. Sonra memeyi almaya başladı kızım. Neyse 4,5 aylıkken işe başladım öğlene kadar çalışıyorum annem bakıyor biberon veriyor aç kalmasın diye beslenmek istiyor kızım çünkü az az neyse yaklaşık bugün 3 üncü gün her meme için eğdiğimde ağlamaya başlıyor. Uyutmak için eğiyorum sallayayım diye onda da ağlıyor. Ve memeyi emmiyor biberonla vermek zorunda kalıyorum bugün ara ara aldı ama akşam yine biberon istedi. Meme reddi mi sizce bu dönem geçici mi onu da kestiremiyorum tekrar meme reddini aşmaya da gücüm yok açıkçası ne yapacağımı da bilmiyorum. Sakinleştirip memeye yaklaştırıyorum her şekilde ağlıyor pozisyon değiştiriyorum ağlıyor vs vs