Oğlum 23 Kasımda 6 yaşına girecek. Birkaç aydır kardeş istiyor özellikle son zamanlarda çok ağlıyor. Aile olarak çocuk vs olan çok olan aileler değiliz, zaten zamanını da geçirdik şimdi de hayat düzenimizi biraz daha oturtalım diyoruz çocuk yapmak zor bir karar çünkü. Çocuğumuza bu durumu nasıl açıklayabiliriz? Bu geçici bir durum mu ? O kadar içten üzülüyorum ki anlatamam