arasmomnur 5 günlük bebeğim var kakası sanki böyle pütürlü ve az gibi geliyor ne kadar olması gerektiği konusunda tereddütteyim çişini yapıyor kakasını da yapıyor ama gazla birlikte çıkıyor kakası ve az yapıyormuş gibi
naz7636 arasmomnur Anne sütüyle besleniyorsa çok kaka yapmasına gerek yok bazen 10 gün bile yapmazlar sindirimi çok kolay bir besin çünkü
cnhavva arasmomnur sarı pütürlü olması normal o dönemdeki bebekler genelde gazla beraber yapiyolar galiba zaten bebegim de öyleydi
cananbulbul arasmomnur kakasının tamamını çıkarmakta zorlanıyor olabilir miktar azsa karın masajı yapabilirsiniz
arasmomnur cnhavva naz7636 Aslında ikinci bebeğim ama sanki herşeyi unutmuş gibiyim resmen bide sarılığımız çıktı biraz ona mı streslendim bilmiyorum azmış gibi geldi bide pütürlü olunca kafam karıştı
cnhavva arasmomnur bizde de kan uyusmazligindan sarılık olmuştu 1.5 ay surmustu ilk zamanlar insan stresli oluyo zaten ister istemez benim ilk bebegim
eres26 arasmomnur bebeğim 10 günlük Kakasi sarı pütürlü Olması gereken buymuş. Sağlık ocağındaki hemşire böyle söylemişti
arasmomnur eres26 miktar olarak nasıl peki bazen çok az yapıyor çay kaşığı kadar bulaşmış gazla gelmiş gibi bazen de yemek kaşığını dolduracakmış gibi anlayamadım valla