stillwasser Bizim şu şekilde konuşuyor cümle de kuruyor zaten otizmlik bir duruum olmadığını bebekligindden beri söylediler çünkü çok sosyal aktif bir çocuk ama mesela ç,r,s ve bir kaç ses daha çıkaramıyor o yüzden de anlaşılır değil mesela anne teni tok teviyoyum diyor 🤣🤣 Tabi önceleri böyle de konuşamıyordu zamanla biraz daha iyi oldu konuşması en son gittiğimizde çok gelişme olduğunu artık bir sıkıntısı olmadığını mutlaka okula gitmesi gerektiğini söylediler.Simdi Aralık’ta tekrar randevumuz var bakalım ne diyolar.