canimpapatyam kızım 25 aylık bıngıldak tam anlamıyla bu ay kapandı canım. 2 yaşına kadar kapanır demişti doktoru çok minik bir açıklık vardı. Ben çok araştırdım çok panik yaptım ama doktoru hiç umursamadı genetik olabilir dedi çünkü gelişimsel olarak da değerlendiriyorlar. 1 cm altını umursamayız dedi ve bir anda yok oldu. D vitamini takviyesi verdim hep