Niyesordunbucevabi 2 tane yaptırdım. Hiç sorun olmadı, ağrı sızı da olmadı. Çok rahat geçti süreç. Doktorunuza ve kullandığı cihazlar önemli. Benim doktorda hepsi dijitaldi, ağız için, çene yapısını, yanlarındaki diş şeklini kamerayla tarayan cihazı vardı, onunla taradı, basınçlı su altında diş yapan makinası var, onunla yaptı, tık diye oturdu. Sürekli ölçü alma derdi yok yani. Ancylos markalı implant ve üstünü zirkon koydurdum. 10 sene garantisi var.