Hanımlar 1 aylık kızım var ve son 1 haftadır doğru düzgün emmiyor zaten silikonla emziriyorum artı mama takviyesi yapıyorum biberona mı alıştı naptı sütüm var ama tembelleşti ben sıkınca silikona süt doluyor öyle verince çekiyor sonra meme de cebelleşiyoruz ya ne güzel emiyordu ne yapıcam alışır mıyız tekrardan bazen kaşıkla veriyorum mamayı ama elleriyle kaşığı ağzını götürüyor biberon arıyo resmen 🙁🙁🙁 benim gibi olupta bu durumu aşan var mı :(