batusss Aynı durumdayken ve pilim bitmişken okudum. Fazlası vardır eksiği yoktur. Ama siz kabullenmişsiniz, ben kabullenemiyorum. Sabah ağlamayla kalkar günümüz öyle başlar. Her sabah sevmediğim bir işe gider gibi başlıyorum güne. Günümün tamamı oğlumla vakit geçirmekle değil de resmen ağlamadan dursun diye oyalamaya çalışmakla geçiyor ve bu yüzden verimli zaman geçirebildiğimi bile düşünmüyorum. Ve daima yapışık olmak zorundayız. 2 adım öteye gitsem gel beni al diye oturduğu yerden yırtınırcasına ağlar. 5 gün sonra tam 1 yaşına girecek. Zor vallahi çok zor. Çok seviyorum, uyuduğu anlarda bile galerimde geziyorum bekliyorum özlüyorum. Ama çookk zor. Ne zaman bitecek diye her gün ağlayarak kendi kendime soruyorum…