Kızlar bebeğim 3 aylık Aptamil pronutro kullanıyordum ancak atak dönemi mi yoksa dönemsel iştahsızlık mı bilmiyorum nerdeyse 2 haftadır mama içmeye hiç istekli değil yarım saat uğraşıyorum içirmek için buz gibi oluyor en sonunda pes edip döküyorum mama değiştirmem gerekir mi yoksa beklemeliyim değiştirirsem Sma optipro almak var aklımda ama daha iyi mi değil mi bilmiyorum sizler fikrinizi yazar mısınız. Gaz sorunumuz yok bu arada çok şükür 🙏