sebeye Dişim intihap tuttu bebeğim var yenidoğan emzşriyorum antibiyotik içsem bir problem olurmu gittikçe daha şişiyor çünkü
alpmila sebeye içerseniz en az 7 8 saat emzirmemeniz gerekiyor bende dil ağrısıyla acile gittim doktor böyle demişti ama bence yine de doktora sormadan bir şey atmayın
hunilimomy sebeye emzirirken kullanılan antibiyotik grubundansa emzirebilirsiniz kategorileri var bunun için