Busraae Merhaba kızlar kızım 48 günlük dısarısı burda 20 derecede arabasıyla dısarı cıkarıp biraz gezdirsem diyorum ama üşür mü diye de korkuyorum yüzünü falan örtmem gerekir mi güneş de görsün istiyorum bilemedim ya tecrübeli anneler yardımcı olabilir mi
Seda_yazar Busraae çıkar gezdir canım bişey olmaz bebeklerin havayada ihtiyacı var sar sarmala çıkar ikinizede iyi gelir
Eslempnar Busraae bebeğimde 1.5 aylık geçen gün çıkardım bende baya sıcaktı o gun 5 yaşındaki kızımı park diye tutturdu yarım saatliğine gittik banada iyi geldi
zeynoy Bence çıkar ben çıkarmadım suan 3,5 aylık ve arabayı sevmiyor hala rüzgar gelince nefesi kesiliyor şaşırıp ağlıyor uyumuyor. Alıştır yarım saat dur. Markete in bişey yap millet özellikle alıp kış tatiline gidiyor amaan :))
Busraae Tuba ayy gercekten mi tesekkür ederim cesaret verdiniz bana. İlk cocuk olunca insan bilemiyor 😊
Tuba Busraae benimde ilk çocuk ama temiz hava her zaman iyidir, yarım saatte olsa çık hem sana hem bebeğine iyi gelecektir😍
RundownMom Busraae benimki de 1 buçuk aylık. Biz 3 defa falan çıkardık 17derece falandı hava. Kalın battaniyeye sardım. Yüzüne de Müslin bez örttüm. Bence çıkarmalısınız çocuk dış havayı da tanısın. Yoksa hep evin havasını alırsa ilk soğuk havadan olumsuz etkilenir. İyi sarıp sarmaladığımız sürece sıkıntı olmaz diye düşünüyorum
melis_duru Busraae çıkar tabii ki, benim kızım 1 aylıktı ve ocak sonuydu hava buz gibiydi yani. O zamandan başladım fırsat buldukça her gün arabasına koyup yürüyüşe çıkarmaya. Ona da sana da iyi gelir
Rsaars Busraae oğlum 44 günlük 6-7 kere cıkmışızdır 12 günlükken avmye götürdüm bu kadar kasmayın çıkın gezin kendinizi eve kapatmayın ikinizde iyi gelir
Arasmertinannesi 1 ay 3 günlük ve her hafta bir gun çıkıyoruz hava 18 derece oluyor. Hem güneşten d vitamini alıyor hem hava aliyor hem banada iyi geliyor. 🤗 bence çıkmalısınız hava güzel oldukça. Psikolojik olarak baya rahatlıyorsunuz temiz havada 🤗
bossbabysmom Busraae çıksr cannm bn daha 40ı olmadan çıkardm kar yağmstı 3 4 derece falandı hava.. temzce giydirdim yüzünü orttüm hicbişey olmadı şukut