zelalnazbas sakın kendinizi üzmeyin hamileliğinizi zehir etmeyin ben cok pişmanım nerdeyse aynı oran gelmıstı bende de ayrıca 35 yaş üstü hamılelık ve kalpte parlaklık cıkmıstı kendımı öyle üzdüm ki on gün fetal dna sonucunu beklerken yaşadıgım ızdırabı anlatamam ve hala etkisinden cıkamadım sonra fetal dna temiz geldi kalpteki parlaklık kayboldu bebeğim sağlıklı doğdu ama ben o acıdan ğzüntüden erken dogum riski yasadım 37 haftaya gelebildim 40 gün yattım o dönemde psikolojim bozuldugu için bebeğim bir yasında ama ben hala o günlerin etkisindeyim toparlayamadım diyebilirim size tavsiyem kendinizi üzmeyin ben temiz gelecegını düşünüyorum inş Allahım izniyle . Hamilelikte stres asla iyi birsey değil çok pişmanım o günlerden kalan hastalık korkusu sağlık anksiyetesine dönüştü hayırlı haberlerinizi verirsiniz inş tertemiz sonucla