Selammmm,
Bebeğim 5 ay 6 günlük, dün doktora gittik kontrole ek gıda tadımlarına artık başlayabilirsin dedi. 3 gün kuralı okey tamam, yumurtayı artık ayırmıyoruz karıştırığ veriyoruz dedi. Ama benim en çok kafamı karıştıran günde 3 kere bir küçük fincan kadar dedi.
Burda başkalarında okuyorum bir çay kaşığı bir gün sonra bir tatlı kaşığı gibi şeyler yazıyorlar. Emin olamadım? Bide nekadar su veriyorsunuz kızlar? 🥺🙊