masalgokcekus Fazladan alfamino yok maalesef bu ay mama alamadım bir sıkıntı olmuş anlayamadım. Elimde de anca bebeğime yetecek kadar var şu anda. Ancak profilinizde gördüm Evolvia rp1 de sormuşsunuz. Evolvia var elimde eğer isterseniz ücretli şekilde gönderebilirim. Evolviayı ben raporla değil kendim almıştım bu arada.