Merhaba bebeğim 20 aylık konuştuğumuz cogu seyi anlıyor 24 kelimesi var canı isterse diyor o da konuşmuyor hayla 7 ay büyük kuzeni erkek ikiside bu arada konuşuyormuş kaynanamon demesine göre bende tabi geri kalırmıyım aralarında 7 ay var bu uzun zaman illahaki konuşur birde her bebegin gelişimi 1 değil diyorum fakat sürekli lafı çarpıtıyor sinir oluyorum ne zmn konuşmaya başladı cocuklarınız normal mi bu durum bilgisi olan varmı ?