karpuz_ Kızlar çok sık hasta olmaya başladım 1.5 ayda tam 3 defa grip oldum ve zor iyileştim napmam lazım öneriniz var mı
[silindi] karpuz_ bu yıl herkesten aynısını duyuyorum bu sene grip virüsleri fenaymış vücuttan atılması 1 ayı buluyormuş. Vitamin ve probiyotik takviyeler kullanın
beybitolat karpuz_ solgarın kadın olanını şiddetle öneriyorum ve sarımsak kürünü yapın. Bu sene bin şükür hiç hastalanmadık. Haftada 2 gün 2 çay kaşığı yutuyoruz eşimle aynı şekilde bebeğimede pekmezli olarak mutlaka yediriyorum
PoppyDaNeer karpuz_ Vitaminlerinize dikkat edin, omega3 mutlaka kullanın. Yediğiniz sebze ve meyveleri bol çeşit tutmaya çalışın.
karpuz_ [silindi] yoruldu vücudum artık sürekli burnum tıkalı resmen geçmiyor da çok uzun sürüyor 😭 önerisi olan varsa versin valla vitamin takviyesi 😭
karpuz_ PoppyDaNeer sanırım demirim düştü kendimi çok halsiz hissediyorum d vit zaten kullanıyorum aslında çok fazla sebze yemedim son dönemde bu da etkili olmuş olabilir teşekkürler
PoppyDaNeer karpuz_ Doktora sormadan demir takviyesi kullanmayın ama önce tahlil yaptırın isterseniz.