beyazzkuguu volvo v40 2014 model kullandım. Eski model, ama çok güvenilir araba. Çocuk olunca başka araba istemedim açıkçası, acemi olunca kaza yapma riskim yüksek diye. Megane, fluence, duster, i20 de kullandım, ama volvodaki güvenlik hissi hiçbir arabada yok. Yeni model farklı araba almaktansa, biraz düşük model Volvo tavsiye ederim.